Kanske vart en trollkarl i farten tro??


skrivet den 17 dec av M, klockan:00:12
 

Läste om något helt sjukt http://www.expressen.se/nyheter/1.2255974/hon-bestallde-iphone-fick-en-senapsburk

En tjej som beställde en I-phone och fick en senapsburk istället. Halebop krånglar precis som alla tele företag och verkar inte vilja hjälpa henne tillrätta med det hela (förrän det hamnade i Expressen vill säga, lustigt det där hur himla bra negativ publicitet fungerar om man får problem med något).

Vad tror de egentligen, att en trollkarl vart i farten och bytt ut mobilen med hjälp av trolleri med dålig humor??

 

Har vart med om en liknande grej själv, beställde lite kläder från ett postorderföretag. Fick hem en avi från posten och åkte för att hämta ut mitt paket. Bara det att när jag öppnade det så var det inte fullt med kläder utan med kondomer, glidmedel m.m!!!!!!

Ringde upp med en gång och först så var de jätteanti och verkade ha attityden att jag bara drog en vals för att få de dyra kläderna en gång till. Tog ett foto på hela eländet och mailade in med lite förtäckta ”hot” om att gå till tidningarna med det hela. Då banne mig blev det fart på dem och jag fick mina kläder (utan att ens behöva skicka tillbaka resten dessutom;)).

 

Men det jag inte förstår är just det här med attityden, ok vem som helst kan göra ett fel. Det är bara mänskligt men begår man ett fel och framförallt mot en kund då gör man väl banne mig allt för att rätta till det och få behålla sin kund???

Att skylla på kunden eller misstänka denne ger ju knappast en återkommande kund.

 


Be the first to rate this post

  • Currently 0/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comments are closed